Translate

mandag den 13. august 2012

Finally!!!?!

Så er det i morgen tidlig jeg rejser!? Jeg synes lige jeg har været til interview, og så er det allerede i morgen hold op tiden er gået hurtigt! Alt er pakket og klar til jeg i morgen skal ud i lufthavnen og sige farvel til min familie, men hej til alle de andre exploriusser :-)

jeg har lige hertil aften modtaget en super fantastisk og dejlig mail fra min værtsmor, der virkelig lige fik dulmet mine nerver lidt! -så det er jo bare helt fantastisk og betrykkende at gå i seng til! Nu vil jeg prøve at få lidt søvn, så jeg kan være frisk til i morgen, som helt sikkert bliver en god, men meget følelsesladet dag!
Det næste indlæg jeg laver bliver højst sandsynligt skrevet fra USA! Det kan jeg slet ikke forstå!?
Men ha det dejligt til næste gang!
- Julie

1 kommentar: