Translate

torsdag den 6. december 2012

Enchanted rocks, Thanksgiving, Black friday, football and more...

Enchanted Rocks:
(Giada (fra Italien), Hannah (min "værts-kusine") og jeg)


(Sarah (fra Tyskland) og jeg)
(Lina (fra Columbia) og jeg)
Der var langt til toppen.. altid godt med et lille hvil :-)
Min værtsmor er områderepræsentant, så det er hele hendes gruppe (også mig)
lol jeg kan ikke være i hendes gruppe, da hun jo er min værtsmor.
(Elena, Marta, Giada, min værtsmor, Lina, Sarah og jeg)
(mig og min værtsmor) 
(Hannah og jeg :) hun bor i Dallas, så jeg ser hende ikke så tit..
hun boede hos os hele thanksgiving-break, savner hende!!)
Perfect picture much!?
(hannah og jeg)
(Bradon, Hannah, mig, Carlie (min anden "værtskusine" og Brexton)

(Bradon, Brexton og jeg)

(Bradon, Hannah, Brexton, mig og Carlie)
Random football-kampe:
(Sarah, mig og Pamela)
(mig, Sarah og Wiebke(begge fra Tyskland)
i baggrunden er Bailey (en af mine rigtig gode veninder) - og hendes kæreste :)



Thanksgiving:

Skilte foran huset, hos noget af min "familie", der bor i Dallas

Dårligt billede, men mig til thanksgiving :)
Familie-billede. The american way!

 Black Friday:
Shopping at 4 in the morning! :-D
Som i kan se købte jeg sweatere
(mig, Wiebke og Sarah) 

Vi spiste five guys - det bedste bruger-sted!
 Trip to Austin:
Mig og Hannah på vej i bilen :-)

Lidt turist er man vel..

Mig, Hannah og Brek (min værtsbror)

Øhm?.. lol

Nyder solen :-))

Mig og Brek :-)

Everything is bigger in Texas!
Fun times at Walmart:
Find Hannah.. :-) 
Danish wedding cookies :-O :-D
Glow-in-the-dark fish?
(mig og Elana)


 More football:
Gatesville Hornets-Regional champs!? :-D
Getting ready for the game!
(Madi (min værtssøster), Marta, mig og Hayley)
Go Hornets!!

(Sarah, mig og Madi)
It was cold, but i still wanted an ice cream!! 
We won!? 37-34 :-D
Number one!!
(mig og min værtsmor)
(Sarah og jeg)

(min værtsmor, mig, Madi og min værtsfar)
Btw, hvis i ikke kan se det, så er min værtssøster gravid, så jeg får en lille"værts-niece" i februar/marts!! :-D
Random pictures from school:

English :-D
(Rebecca og jeg)
Kage i US History
(mig og Trey)
(igen, igen - husk man kan gøre billederne større ved at klikke på dem)
Jeg har ikke lige tid til at skrive noget nu, da jeg skal nå at lave en t-shirt til en football kamp i morgen, så for den her gang bliver det kun billeder, men for mig siger det også en hel del mere lol (dårlig undskyldning.. oh well) Jeg elsker og savner jer alle i Danmark!! :-)
- Knus Julie♥


Ingen kommentarer:

Send en kommentar