Translate

lørdag den 29. december 2012

The month of December..

Christmas parade:

Venter på paraden
(Derick, Madi, Brek og jeg)
Venter.. med donuts :D
Gatesville Main Street







Madi (min værtsøsters) 18 års fødselsdag:
The cake

(Fra venstre: Derick, Madi, Kelsie, Marta, Elena, Lauren, Pamela, mig og Brek) 

Min foreign exchancestudent gruppes julefest:
(øverst fra venstre: Lucrezia - Italien, Marie - Norge, Arielle - hostsister, mig, Svenja - Tyskland,
Sarah - Tyskland (hun bor også i Gatesville, Celina - Tyskland
nederst fra venstre: madelynn - hostsister, Margaux - Frankrig  og Charlotte - Tyskland)

 


Min værtsmors gruppes julefest:

Here we go again - åndsvage gruppe billede haha
(øverst fra venstre: Sarah - Tyskland, mig, Lauren - hostsister, Elena  - Spanien
Midten fra venstre: Laura - Holland, Shelly - min værtsmor, Lina - Columbia, Wiebke - Tyskland
Nederst: Marta - Spanien)

Fjolle billede..

Jeg lavede risalamande til alle, men tog desværre kun et billede, da det stadig var risengrød.. oh well



Sarah, mig og Laura

Mig og Elena

Mig og Marta
 Min culinary arts klasse på tur til Walmart:

Kendall og jeg i bussen

Mig, Kendall, Erika og Abbigal


Christmas in Great Bend, Kansas:

I bilen - real american bruger!
Vi så ELF i bilen :)


Iiih det sner i Kansas -
det var efterhånden blevet en meget fremmed ting eftersom at det aldrig sner i Texas


Jeg skypede med min familie i Danmark juleaften


Julestue med gaver og træ


Mig, Break, Shelly, Scott, Madi og Derick

før...
efter lol 
Mig og min bror åbner gaver :D



Jeg fik en Texas snuggie

Min unborn niece gave mig støvler haha
Jeg gav min værtsforældre landsholdstrøjer med deres efternavn på ryggen
jeg fik en gatesville hornet hoodie

og en kansas jayhawks hoodie


Jeg gav min værtsbror en bevar christiania tshirt

Jeg gav min værtsøster og hendes kæreste dansk lejetøj og kaj & andrea bamser og.. 
små bukser i dannebrog farver

de kender mig allerede alt for godt..

Derick, Madi og jeg i vores pyjamaser 

more snow
mig foran nogle flotte jule-lys :)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar