Translate

fredag den 8. juni 2012

VÆRTSFAMILIE!! :D


I går var den mest fantastiske dag i mit liv! (eller i hvert fald en af dem!!)
Først var jeg til eksamen i mundtlig historie, hvor jeg lige scorede mig et 12-tal!?!
Bagefter var jeg på vej ned i bageren med min veninde, for at fejre det med en kage. 
Jeg blev så afbrudt midt på gaden af et blokeret opkald. Ligesiden jeg fik min ansøgning godkendt, har jeg været helt elektrisk hver gang jeg fik et opkald fra et nummer jeg ikke kendte, men fordi jeg var så glad i forvejen tænkte jeg ikke nærmere over det, før damen i telefonen sagde "Hej Julie, det er Linda fra Explorius, jeg har en god nyhed til dig......" :D 

Jeg skal til Texas i en by der hedder Gatesville. Der ligger i mellem Austin og Dallas. Jeg skal bo hos familien Johnson, som består er en mor - Shelly (50år), en far - Scott (50år), en datter/søster - Madison (17år), en søn/bror - Brek (16år), en hund - Suri, og 6 katte :D Familie er atletiske, udendørs mennesker, der vist også er ret aktive i kirken. Også får jeg mit eget værelse, hvilket jeg synes er ret rart, at man kan have sit frie-space :D Jeg skal gå på Gatesville High School, og skal formentlig afsted omkring d. 14. august. 
Det at jeg skal rejse lidt inde i august, gør at jeg kan komme med min familie til Grækenland - en tur som har været planlagt i længere tid end min USA-tur, så den ville jeg være rigtig ked af at misse, men det kommer jeg jo så ikke til :D


Mere ved jeg ikke, men i går aftes skrev jeg en mail til dem, hvor jeg selvfølgelig skrev at jeg var meget taknemmelig over at de har valgt mig, og at jeg var meget nysgerrig efter at høre mere om dem (og måske se nogle billeder derfra) Jeg skal selvfølgelig nok update hvis der kommer flere detaljer, men det var alt for nu :D

Jeg håber i får en fantastik dag, 
og dem der skal til eksaminer - held og lykke med dem! :D selv mangler jeg 3!!
- Julie ♥

1 kommentar:

  1. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet