Translate

søndag den 17. juni 2012

Updates: sidste skoledag, eksamener + tuberkulose test

Ud over mit sidste indlæg om min værtsfamilie, er det rimelig lang tid siden jeg har lavet et indlæg, så nu tænkte jeg at jeg lige ville opdatere lidt, om hvad der sker i mit liv lige for tiden :-D

Mine veninder og jeg var Pink Ladies, fra Grease (det er mig til venstre)


Fredag d. 1. juni havde jeg sidste skoledag, med udklædning, karamelkastning, skumkamp, revy osv. Det var en super fed og hyggelig dag, der levede fuldstændig op til mine forventninger :-D






Det betyder jo så, at jeg er i fuld gang med at læse op til de mundtlige eksamenerne. Jeg har været til tre (historie hvor jeg fik 12, fysik 7, og engelsk 10) også mangler jeg én (dansk), som er på tirsdag d. 19, også er jeg færdig med folkeskolen! :-D
d. 20. er det min fødselsdag, d. 27. har jeg dimension - så har jeg officielt SOMMERFERIE!! :-D Jeg skal ikke på Roskilde i år :( men til gengæld skal jeg en uge til Grækenland og måske et par dage til Hamburg :-D Ellers regner jeg med at bruge mine sidste 2 måneder hjemme sammen med mine venner og familie ♥

Efter TB-testen var blevet taget.. AV
I tirsdags var jeg på Hvidovre hospital og få lavet en Tuberkulose test. Det gjorde lidt ondt, men ikke så ondt som jeg havde regnet med. Man får den lavet på under-armen, og det gjorde ca. ligeså ondt som at blive vaccineret (hvilket jeg efterhånden er ved at blive lidt vandt til, efter jeg har skulle have så mange i forbindelse med at skulle til USA.. forøvrigt så mangler jeg kun én :-D) det tog dog lidt længere tid end at blive vaccineret, fordi det var en hel del der skulle sprøjtes ind.. Efter det var blevet sprøjtet ind havde jeg fået en lille mygestik lignende bule på min arm: (det er desværre ikke så tydeligt på billedet...) Fredag var jeg så derude igen og få den tjekket, fordi der skal gå 72 timer mellem man får den lavet, og får den tjekket. Det var ikke kommet nogen reaktion, så jeg skulle bare have et stykke papir, hvor der stod at jeg havde fået taget testen og testet negativ :-D


Den Amerikanske ambassade


På torsdag har jeg tid på den Amerikanske ambassade, der ligger på Østerbro.
Når jeg har fået visum i orden, tror jeg det eneste jeg sådan "rigtig" mangler er den sidste vaccine som er den sidste Hepatitis B vaccine! :-D



Jeg håber på at få lagt nogle billeder ind både fra min fødselsdag og fra min dimension, men kan ikke love noget! :-)

Ha' det dejligt!
- Julie♥




1 kommentar:

  1. kommer til at savne dig vildt meget ;( men fuck hvor kommer du til at have det fedt i USA..<3 Ser frem til når du kommer hjem i fuld cowgirl-tøj :))

    SvarSlet