Translate

mandag den 13. februar 2012

Lige nu glæder jeg mig mest til...

  • at min ansøgning bliver sendt afsted til USA, så de kan begynde at finde en værtfamilie til mig!
  • At få en værtsfamilie !!
  • At jeg har fået alle mine vacciner (mangler kun tre, to hepatitis B og en Hepatits A :-D)
  • at skole, lektier, eksamener, sommerferie, ventetid mm. er overstået, så jeg kan komme afsted!!
  • Soft Landing Camp i New York. Jeg glæder mig rigtig meget til at møde de andre exploriusser, også synes jeg, at det er rigtig betrykkende at vide, at man ikke skal rejse alene over atlanten, men at man er sammen med en hel masse unge, der er i samme situration som en selv.
  • At møde min værtsfamilie for første gang
  • At starte på en amerikansk highschool
Det her er bare nogle af de ting jeg glæder mig rigtig meget til lige nu!

ℒℴѵℯ

Ingen kommentarer:

Send en kommentar