Translate

torsdag den 16. februar 2012

Can't wait!?

I sidste onsdags (d. 8. februar) sendte jeg de sidste ting til Linda (fra Explorius) og hun sagde at hun ville sende den afsted sidste på ugen (uge 6), men jeg har ikke fået mere af vide fra hende, så jeg går ud fra at hun har sendt den, men jeg er stadig meget nysgerrig! Jeg må bare væbne mig med tålmodighed..


Jeg er meget spændt på at få en værtsfamilie, og på hvor jeg havner henne i USA!

Nu hvor jeg sidder og kigge ud af vinduet på det grå og kedelige danske vejr, kan jeg ikke lade vær' med at håbe på at jeg kommer et varmt sted hen! Men jeg har med vilje ikke valgt nogle stater, da jeg synes det er meget vigtigere at familien jeg havner i er perfekt, end at stedet er perfekt, 
men det ville nu ikke være værst hvis jeg kommer til en varm stat :D 

Jeg håber i har nydt/nyder jeres ferie!♥

ℒℴѵℯ

2 kommentarer:

  1. Fin blog du har! Og tusind tak for at du har tilføjet mig under "andre exploriusser"! Men tænkte på, om du ville ændre det til www.amalieiengland.blogspot.com - har nemlig skiftet titel :-)

    SvarSlet